"...cărţile - ferestre-n ziduri..."

joi, 3 decembrie 2009

Elegia frumoaselor femei



E ceaţă şi frig. Sentimentele mele, subţiri, se fărâmă în ring!

Vino aproape, iubito, să mă reazăm de tine, să nu mă sting!

Capul meu de-mpărat, de poet cu sânge fierbinte, înrourat, aleargă, în zori, prin oraşe, păduri, singur şi supărat!...

Marie, Irină, anii mei sunt bogaţi, dar sufletul de voi mi se-anină; viaţa în mine bolboroseşte ca seva-n tulpină.

Am să mor de păcate, de Indonezii, de Brăile şi Eufrate; de dorul vostru îmi voi vinde viaţa în felii şi în rate!

Mihaelă, Ileană, cu trupuri subţiri, lunecătoare de mreană, pe pofta inimii mele, balcanică şi dunăreană!

E frig şi e ceaţă! Nu-mi pasă însă de vremuri, de viaţă!

Nu-mi pasă că lumea-mi înfige ghearele-n faţă!

Doar de voi îmi e dor, Cristina, Rodica, frumoaselor!

Doar pentru voi îmi voi tăia venele la Tropice şi Ecuator!



Poezia face parte din volumul "Poeme de dragoste" apărut la Rm. Vâlcea în 1999, editura Papirus.

Versurile poetului George Voica se dedică doamnelor din blogroll: Belle, Vero, Ora25, Anya, Tetris, Vaca Verde, Claudia, Angela, Elisa, LadyIo, Sunflower, Corina, Alina, Adriana.