"...cărţile - ferestre-n ziduri..."

marți, 8 noiembrie 2011

"Bucuria vieţii"


O recomand celor descurajaţi.
Şi, cum vremurile pe care le trăim asigură o rată mare a descurajaţilor, este evident că această carte ar trebui citită. Şi recitită.
Eu am învăţat din ea că nu e destul să ai talent pentru ca să fii recunoscut, nu e suficient să iubeşti pentru ca să fii iubit, nu ajunge să dăruieşti pentru ca să fii dăruit.
Am aflat că trebuie să-ţi urmezi drumul chiar dacă întârzii, chiar dacă te poticneşti, chiar dacă eşti doborât. Mai ales dacă eşti doborât.
Am descoperit că prietenia este un lucru rar, mai rar şi decât dragostea.
Am învăţat că trebuie să ai răbdare cu tine însuţi şi să-ţi acorzi întotdeauna încă o şansă, apoi să lupţi pentru şansa ta.
Iar când totul pare pierdut... nu apăsa pe trăgaci, aşteaptă. Aşteaptă.
Vincent n-a aşteptat.

"Recolta"
Vincent van Gogh spunea că doreşte să picteze "un peisaj unde nu este nimic altceva decât infinit şi eternitate". 
Despre "Bucuria vieţii" şi aici.